1111

luni, 11 martie 2013

Monica a renuntat la Irina?

Monica Gabor a depus la dosarul de custodie a copilei cererea de renuntare la judecata, ceea ce inseamna ca micuta va ramane in grija tatalui sau, urmand ca mama sa sa-i plateasca o pensie alimentara de 1000 de lei lunar.
Irinel Columbeanu n-a fost luat prin surprindere de atitudinea fostei neveste. "Ma asteptam sa se incheie totul. Monica a renuntat la procese. O voi lasa pe Irina sa-si viziteze mama, ma voi duce si eu cu ea. Sper ca irina sa nu ramana cu traume de pe urma acestui proces urat. Urat nu din cauza mea. Nu-mi reprosez nimic legat de proces. Legat de monica, imi reprosez ca am fost prea ingaduitor cu ea. Nu ma gandesc la o noua casnicie, nici macar cu Monica. Ma cam strange verigheta", a declarat omul de afaceri, la Curtea de Apel Bucuresti.
Monica şi Irinel Columbeanu s-au căsătorit în 2006 şi au fost căsătoriţi timp de 5 ani, până în 2011, când fotomodelul a depus cererea de divorţ. După ce s-au despărţit, Moni a plecat în SUA, iar Irina a stat mai mult cu tatăl ei. Cu toate că iniţial vedeta spunea că doreşte ca micuţa de cinci ani să fie în custodia ei, ulterior, a renunţat şi i-a lăsat-o afaceristului, cerând doar drept de vizită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...